Samen met je directe collega ben je verantwoordelijk voor het professioneel en efficiënt afhandelen van klachten van de klanten bij onze opdrachtgever. Je staat klanten schriftelijk te woord en zorgt voor een snelle en passende oplossing. Het kan gaan om een levering die incompleet is, een retourzending of het product is beschadigd tijdens het transport. Jij pakt deze klachten proactief op en zo draag je bij aan het continue verbeteren van de klanttevredenheid. Wat doe je dan op een gemiddelde werkdag?
Functie: | Medewerker After Sales |
Startdatum: | 23-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kamphorst Personeel via rhenen@kamphorstpersoneel.nl of 31317620722. Of bezoek hun website https://www.kamphorstpersoneel.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.