Ben jij een allround Management Assistant? Ben je gewend om zowel zelfstandig als in teamverband te werken? Kun je hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheiden en ben je je bewust van je verantwoordelijkheden, en in staat om daarnaar te handelen? Dan zoeken wij jou!
Functie en organisatie
De Commissie m.e.r. is een onafhankelijke Nederlandse stichting die zowel in Nederland als in het buitenland werkt. In Nederland ligt de focus op het adviseren van overheden over de inhoud van milieueffectrapporten. In het buitenland ondersteunt de Commissie m.e.r. overheden met advies en capaciteitsontwikkeling bij de versterking van hun milieu- en sociale effectrapportages. Door het werk van de Commissie beschikken overheden bij hun besluiten over de noodzakelijke kennis over milieu, klimaat en leefomgeving in brede zin. Hierdoor zijn deze besluiten van betere kwaliteit, beter onderbouwd en breder gedragen. De Commissie m.e.r. telt ca. 50 medewerkers en heeft een netwerk van ruim 200 externe deskundigen. Sinds 2022 is ook de Ecologische Autoriteit onderdeel van de organisatie. De Ecologische Autoriteit beoordeelt onafhankelijk of alle beschikbare ecologische kennis en informatie gebruikt wordt voor besluiten in Nederland over het gezond maken en houden van beschermde natuur.
Samen met je collega management assistent ondersteun je de directeur Nederland en de voorzitter van de Commissie. In je werkzaamheden ligt de focus op zelfstandig verwerken van email en overige correspondentie en agendabeheer. Daarnaast zorg je samen met je collega voor voorbereiding en verslaglegging van Directieteamvergaderingen (1x per week) en Bestuursvergaderingen (3x per jaar). Ook bereid je de vergaderingen van het voorzittersteam voor (4x per jaar). Daarnaast maken digitaal archiefbeheer, het bijhouden van informatie op SharePoint-websites en versiebeheer deel uit van je taken. In deze veelzijdige en zelfstandige functie denk en beweeg je mee met het directieteam, zodat je op de hoogte bent van wat er leeft en speelt in de organisatie en zelfstandig kunt anticiperen op wat nodig is. Beide management assistenten hebben naast deze werkzaamheden een tweede aandachtsveld. Je collega ondersteunt HR en de HR-adviseur, jij ondersteunt het team Finance met crediteuren/debiteuren beheer en het up-to-date houden van UBO-verklaringen voor bijvoorbeeld: KvK en banken. Hierin word je bijgestaan door een collega van het team Finance.
Wat doe je zoal?
Wat vraagt onze opdrachtgever?
Je bent:
Wat biedt onze opdrachtgever?
Geïnteresseerd?
Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie. Je krijgt altijd binnen enkele dagen een reactie.
De voorselectie vindt plaats bij Pro Assistance/Teams. Eventuele vervolggesprekken vinden plaats bij de opdrachtgever.
Functie: | Management Assistant |
Startdatum: | 24-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4000 – 4500 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pro Assistance BV via frontoffice@pro-assistance.nl of 31612643200. Of bezoek hun website http://www.pro-assistance.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.