Jij zal het contactpunt zijn voor de filialen en de klanten van onze opdrachtgever! Alle consumenten die een vraag hebben komen uit bij de klantenservice. Dit kunnen vragen zijn voor het maken van een afspraak, het wijzigen van contact gegevens maar ook of de bestelde producten klaarliggen en klachtenafhandeling. Hierin krijg jij veel vrijheid om de cases zelfstandig op te volgen en afhandelen. Zo krijg je, binnen de vastgestelde kaders, zelf de kans om de cases correct af te handelen door bijvoorbeeld een cadeaubon te geven bij een klacht.Enkele van jouw verantwoordelijkheden zijn:
- Klantafspraken inplannen en wijzigen voor vestigingen in heel Nederland en België;
- Klantdossiers actueel houden;
- Aanspreekpunt zijn voor collega’s uit de winkel;
- Klachten afhandelen en de bijbehorende informatie doorzetten naar de juiste afdelingen binnen de organisatie;
- Vragen beantwoorden over bestellingen, acties en de webshop;
- Klanten helpen die er op de website niet uitkomen.
Functie: | Medewerker klantenservice, Customer service medewerker logistiek |
Startdatum: | 26-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | VMBO/MAVO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 0 – 12 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via bartschobben@mail.werktalent.nl of 31641277513. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.