Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Amsterdam

In de functie van Administratief medewerker voer je diverse werkzaamheden binnen ons team Procesuitvoering. Het is een afwisselende baan in een prettige, informele werksfeer, waarbij ruimte is voor eigen initiatief. In deze functie ondersteun je vergunningverleners, toezichthouders, juristen en elkaar! De burgers van Amsterdam vragen vergunningen aan om te (ver)bouwen, ondernemingen te starten, bomen te kappen en nog veel meer. De toezichthouders monitoren of dat allemaal goed gaat. Zo niet dan moet er gehandhaafd worden met juridische onderbouwing. Binnen dat proces is veel administratief werk binnen de systemen. Zorgen dat alles in orde is bij het verlenen van een vergunning, overzicht geven in binnengekomen handhavingszaken etc. Als dit allemaal goed verloopt krijgt de burger een tijdige reactie van de Gemeente Amsterdam. Kom jij ons daarbij helpen?

De functie

Je werkt in een proces met deadlines. Je controleert en signaleert overschrijdingen met als doel de processen te verbeteren. Indien er afwijkingen zijn escaleer je. Je kan zelfstandig en in gezamenlijk overleg het eigen werk prioriteren aan de hand van werkafspraken, overleg en deadlines. Nieuwe wetgeving/regelgeving op het gebied van registratie en applicaties in het werkveld van Vergunningen, Toezicht en Handhaving, vereisen aanpassingen en nieuwe werkwijzen die je moet uitvoeren. Je moet rekening houden met fluctuaties in het werk, bijvoorbeeld in geval van wijzigingen van roosters, voorschriften of invoer van nieuwe (automatiserings-)systemen. Processen begrijpen en verder kunnen kijken dan die ene handeling is essentieel.

Dit doe je op een gemiddelde werkdag

  • Je draait mee met de dagelijkse werkzaamheden wat betreft de ondersteunende werkprocessen voor Vergunningen, Toezicht & Handhaving.
  • Je beheert diverse mailboxen en workflow systemen.
  • Je levert een actieve bijdrage aan de verbetering van werkprocessen. Je maakt werkinstructies, past werkprocessen aan en zorgt voor de implementatie van de werkprocessen bij de teamleden.
  • Je controleert datagegevens en escaleert afwijkingen.
  • Je stelt overzichten, rapportages op.
  • Je vindt het leuk om knelpunten in de financiën (leges) uit te zoeken en op te lossen.
  • Je kan goed tegen verandering.


Functie:Administratief medewerker
Startdatum:22-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4052 – 4052
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via j.heinen@werk.olympia.nl of 020 489 26 34. Of bezoek hun website https://568.olympia.nl.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westland
  2. Administratief Medewerker Olympia 22-11-2023

Bekijk ook andere vacatures