Vacature Klantenservice medewerker, Den Haag

Klantenservice medewerker, Den Haag in s-Gravenhage

Ben jij iemand die de klant altijd op de eerste plaats zet en geniet van het leveren van uitstekende service? Voel je je ook op je gemak bij het uitvoeren van administratieve taken? Lees dan snel verder!


Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Den Haag zoeken wij een enthousiaste klantenservice medewerker om het team te versterken. De opdrachtgever heeft als doel om fraude, witwassen en terrorismefinanciering te bestrijden. Daarom zullen zij al hun bestaande en nieuwe klanten gaan identificeren. Voor dit identificatieproces worden klanten voorzien van speciale tooling die hen in staat stelt om zich te identificeren. Als klantenservicemedewerker speel jij een belangrijke rol in dit proces, waarbij je klanten helpt die wellicht wat hulp nodig hebben.



Waar ga je werken?

Momenteel bestaat dit team uit 18 medewerkers. Wat betreft de werktijden, zijn deze van 08:30 tot 17:30 uur, of van 09:00 tot 18:00 uur, afhankelijk van teamoverleg. Op donderdag en vrijdag staan vaste kantoordagen gepland voor teambijeenkomsten. Na een uitgebreide vier weken durende training, inclusief klassikale sessies en de toewijzing van een buddy, zijn er mogelijkheden om vanuit huis te werken. Kortom, je komt terecht in een gezellig en divers team dat tijdens kantooruren zich volledig inzet om gezamenlijke doelen te behalen!


Wat vragen wij?

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die erg klantgericht te werk gaat en altijd op zoek is naar de juiste oplossing. Hieronder de eisen op een rijtje:


Wat heb je nodig?

  • Relevante werkervaring met (telefonisch) klantcontact.
  • Een afgerond mbo 4 diploma.
  • Het vermogen om op een rustige en duidelijke manier digitale kennis over te dragen.
  • In het bezit van een Wft Basis-certificaat of bereidheid om deze op onze kosten te behalen binnen een half jaar.
  • Een zelfverzekerde houding en het vermogen om zelfstandig te werken.
  • Beschikbaarheid vanaf 21 augustus 2023.

Wat bieden wij?


  • Een bruto uurloon van €15,00 per uur;
  • De mogelijkheid om te werken voor 24, 32 of 40 uur per week, waarbij 24 uur alleen mogelijk is bij een perfecte match;
  • Flexibiliteit met thuiswerkmogelijkheden (40%);
  • De kans om de opleiding Wft Basis op onze kosten te behalen;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer, waarbij ov-kosten volledig worden vergoed;
  • 8,33% vakantietoeslag en 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband);
  • Pensioenopbouw vanaf je eerste werkdag;
  • Naast de mogelijkheden voor zelfontwikkeling biedt Adecco de Adecco Academy aan, een online platform met meer dan 150 trainingen en cursussen.


Ben je enthousiast geworden na het lezen van de vacature? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen? Stuur dan een e-mail naar: pauke.hoekstra@adecco.nl of bel 070-3117600.

 



Functie:Klantenservice Medewerker, Den Haag, Klantenservice Medewerker
Startdatum:27-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:15 – 15
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Adecco via regiodenhaag@adecco.nl of 0418 784 000. Of bezoek hun website https://www.adecco.nl.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westland
  2. Klantenservice medewerker, Den Haag Adecco 27-11-2023

Bekijk ook andere vacatures