Vacature Recruitment adviseur

Recruitment adviseur in Leeuwarden

Ben jij een doortastende gesprekspartner voor onze klanten en kandidaten? Draai jij je hand niet om voor complexe vacatures en een uitdagende klantvraag? Weet jij daarnaast haarfijn waar jij de juiste professionals voor jouw vacatures kan vinden, ook in deze krappe arbeidsmarkt? Dan zit je als recruitment adviseur bij Driessen helemaal op je plek!

Als recruitment adviseur specialiseer jij je in het opbouwen van een sterk en waardevol netwerk door innovatieve wervingsstrategieën. Je treedt buiten de gebaande paden en weet precies waar jouw doelgroep zich bevindt. Met jouw netwerk en expertise vul je vacatures bij onze opdrachtgevers snel en succesvol in.
Jouw focus ligt op het vinden van kandidaten voor complexe functies binnen het ruimtelijk, sociaal en fysiek domein bij gemeenten, zoals inkomensconsulenten en beleidsmedewerkers. Daarnaast pak je tijdens piekdrukte ook andere vacatures op ter ondersteuning van je collega’s. Om de ideale match te maken, verdiep je je grondig in de eigenschappen van de kandidaat en ben je een scherpe en doortastende gesprekspartner voor opdrachtgevers.

Je komt als recruitment adviseur te werken in een integraal team bestaande uit andere recruiters, intercedenten en HR-consulenten (personeelsadministratie). Samen zijn jullie het visitekaartje voor onze klanten in de regio en zorgen jullie ervoor dat alles rondom de inhuur van flexibel personeel bij de opdrachtgever tot in de puntjes geregeld is! De opdrachtgevers zijn voornamelijk (rijks-)overheidsinstanties en gemeenten in de regio, zoals de gemeente Leeuwarden.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het vaststellen en uitvoeren van de wervingsstrategie voor het bemiddelen van professionals voor met name complexere vacatures.
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor de opdrachtgever met betrekking tot de vacatures die zij bij ons uitzetten. Je onderhoudt hierbij gedurende het werving- en selectieproces contact met de opdrachtgever en stelt kandidaten binnen de gestelde deadlines voor.
  • Je gaat proactief op zoek naar geschikte kandidaten voor de diverse vacatures en gebruikt hiervoor verschillende wervingskanalen zoals LinkedIn, onze eigen interne database en andere online jobboards.
  • Je benadert geschikte kandidaten en voert (telefonische) interviews. Je stelt vervolgens pakkende kandidaatprofielen op, om voor te kunnen leggen bij de opdrachtgever.
  • Je bouwt aan je netwerk binnen de regio en bezoekt (pro)actief klanten voor bestaande en potentiële vacatures.
  • Je durft buiten de gebaande paden te denken en bent creatief in het werven en selecteren van de juiste kandidaten binnen de gestelde deadlines.

Wat neem je mee?
  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt al een paar jaar werkervaring opgedaan binnen de arbeidsbemiddeling, bijvoorbeeld als recruiter, adviseur werving en selectie of HR-adviseur en je hebt ruime ervaring in het voeren van adviesgesprekken met klanten/hiring managers en het voeren van kandidaatgesprekken.
  • Je beschikt over goede gesprekstechnieken en schakelt makkelijk met mensen op verschillende niveaus binnen de organisatie.
  • Je bent wanneer nodig een stevige gesprekspartner voor de klant en je weet de juiste balans te vinden tussen denken in oplossingen voor de klant en het commerciële belang van Driessen.
  • Je hebt een proactieve en klantgerichte instelling. Je beschikt over een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en gaat altijd voor het beste resultaat.
  • Je krijgt energie van het werken met korte termijn deadlines en bent een kei in plannen en prioriteren.
  • Je weet snel te schakelen in je werkzaamheden, zonder het overzicht te verliezen.
  • Je bent minimaal 32 uur (en op de vrijdag) beschikbaar.

Waarom kiezen voor Driessen? Wij bieden:
  • Een baan voor 32 tot 40 uur per week met voldoende vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk goed te kunnen doen.
  • Een passend salaris tussen de €2.800,- en €4.000,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek (inschaling op basis van relevante kennis en ervaring). Daarnaast ontvang je nog een 13e maand.
  • Een fijne werkplek aan de Harlingertrekweg 53, met een informele en laagdrempelige werksfeer waarin jij je zeker snel thuis zal voelen. Je maakt onderdeel uit van een enthousiast en betrokken team, waar hard werken, werkgeluk en het gezamenlijk vieren van successen centraal staan.
  • De mogelijkheid om in overleg deels vanuit huis te werken (incl. thuiswerkvergoeding).
  • Een goede werk-privé balans vinden wij bij Driessen belangrijk. Daarom ontvang je op fulltime basis 28,75 vakantiedagen om lekker te ontspannen.
  • Elke werkdag op kantoor een lekkere (en gratis) lunch en vers fruit.
  • Een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan een goede pensioensregeling, waarvan twee derde door de werkgever wordt betaald, de mogelijkheid om te sporten met korting via Bedrijfsfitness Nederland, en collectiviteitskorting op zorgverzekering.
  • Alle ruimte voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling, bijvoorbeeld door het volgen van workshops en trainingen.
  • Een gaaf 3-daags onboarding programma om Driessen, onze dienstverlening en jouw nieuwe collega's goed te leren kennen.
  • Driessen Groep is al meerdere jaren op rij bekroond met het keurmerk van beste werkgever (World-class Workplace).

Over Driessen
Bij Driessen zetten we elke dag alles op alles om mensen die binnen de publieke sector willen werken te verbinden aan werk. Elke dag opnieuw maken wij met veel enthousiasme en expertise het verschil bij onze opdrachtgevers, uitzendkrachten en kandidaten. We werken vanuit verschillende locaties in het land voor prachtige opdrachtgevers, waaronder gemeenten, (rijks-)overheidsinstanties, provincies en waterschappen. Jaarlijks zijn er in het hele land zo’n 15.000 talenten via ons aan het werk die op hun beurt weer miljoenen mensen gelukkig maken. Want mensen die werken in de publieke sector maken de wereld elke dag een stukje mooier. Een stukje gelukkiger. En dat werkt door!

Onze cultuur kenmerkt zich door enthousiaste collega’s, een fijne werkomgeving, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een goede sfeer. Wij doen er alles aan om medewerkers goed bekend met elkaar te laten zijn. Voor ons staan ‘happy employees’ voorop! Zie ook onze werken-bij website en Instagram voor meer informatie over Driessen.

Interesse? We kijken er naar uit om je te leren kennen!
Heb je nog vragen? Bel, WhatsApp of mail dan met Kelsy Hummel, recruiter Driessen, via 06 - 50 00 09 54 / kelsy.hummel@driessen.nl

Functie:Recruitment adviseur
Startdatum:23-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 4000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Driessen via kelsy.hummel@driessen.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.mmimir.nu/source/1373753.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westland
  2. Recruitment adviseur Driessen 23-11-2023

Bekijk ook andere vacatures