Als customer service medewerker ben jij een belangrijke schakel in het leveringsproces van hulpmiddelen aan onze klanten. Met jouw communicatie skills en pro activiteit kan jij deze rol tot een succes maken.
In deze rol ben je het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor verschillende partijen. Zo schakel je met gemeentes, adviseurs in de buitendienst en klanten.Vanuit de adviseurs krijg je bezoekverslagen en plan van aanpakken aangeleverd. Jij zorgt er voor dat deze op de goede manier worden verwerkt, waarbij je ook oog hebt voor hoe het geschreven is. Zo verduidelijk je bijvoorbeeld de aanvraag voor een ander type rolstoel die richting de gemeente gaat. Een sterk geschreven motivatie is belangrijk om de gemeente te overtuigen.
Klanten houd je op de hoogte over de voortgang van het leveren van het hulpmiddel. Soms zal je hierbij dus ook de klant moeten informeren dat er vertraging in zit. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het plannen van afspraken met de verschillende partijen.
Functie: | Customer service medewerker| Deels hybride |, Commercieel klantenservice medewerker (sales) |
Startdatum: | 27-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2350 – 2850 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via marloesdijkers@mail.werktalent.nl of 31765300570. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.