Werken bij Mysolution
Career types
Salesforce Support Consultant (German-speaking/Duitstalig/deutschsprachig)
Locatie: Houten | Hybride Salarisindicatie Werkuren: 32 uur | 40 uur p/week Ervaringsniveau: Junior | Medior | Senior Opleidingsniveau: HBO | MBO | WO Vakgebied: Support
Functieomschrijving
Wij bedienen dagelijks meer dan 100 klanten, verdeeld over twee softwareoplossingen en klanten die gebruik maken van zowel onze CRM- als ERP-oplossing. De Support Consultants hebben diverse achtergronden, leeftijden en werkervaring en toch is het een hecht team, met oog en respect voor elkaar. Het team bestaat momenteel uit 12 collega's. Omdat de dag van een Support Consultant vrijwel altijd hectisch is, vinden wij humor ook heel belangrijk. Tegenwoordig bedienen wijn vanuit dit team niet alleen onze Nederlandstalige, maar ook onze Duits- en Franstalige klanten.
Over ons | Mysolution
Mysolution is een internationale leverancier van een Total Talent Management Platform op basis van Salesforce- en Microsoft-technologie voor de uitzend-, detacherings- en recruitmentbranche. Onze innovatieve software wordt gebruikt door bedrijven zoals Brunel, Daan, ManpowerGroup, RGF Staffing en nog vele anderen. Daarnaast helpen we onze klanten bij het centraliseren, organiseren en benutten van hun data via krachtige tools, zoals dashboarding, rapportages en data enrichment. We werken met best-in-class technologie (zoals AWS, Snowflake, Tableau en PowerBI) en werken samen met de top van de staffing- en recruitmentmarkt.
Werken bij Mysolution: "A greater job for everyone .
"Werken bij Mysolution betekent een geweldige start of boost voor je carrière. Naast een leuke functie bieden we learning on the job, ook wel groeien door ervaringen op te doen binnen je werkveld. Onze organisatie bestaat uit meer dan 200 (inter)nationale collega's die je snel wegwijs maken.
Onze cultuur is professioneel, pragmatisch en vooral zeer collegiaal. Het Mysolution-team staat altijd voor elkaar klaar met een duidelijk doel voor ogen: " A greater job for everyone!
"
Onze uitdagingen
Graag zouden we je een beeld geven van de gemiddelde dag van een Support Consultant, maar deze bestaat niet. De ene dag komen er veel meldingen binnen, de andere minder. De ene keer gaat het om complexe zaken en de andere keer is de melding gemakkelijker op te lossen. Soms zijn de vragen van technische aard, maar vaak functioneel. Soms gaat het om wensen en soms om dataherstel. Het gaat hierbij voornamelijk om eerste-, tweede- of soms zelfs derde-lijnssupport voor onze recruitmentsoftware oplossing dat ontwikkeld is op de Salesforce technologie.
In de hectiek die dit soms met zich meebrengt houden we overzicht over onze tickets via ons ticketsysteem. Veel meldingen komen binnen via de portal, maar voor meer urgente meldingen wordt gebeld. Om complexere oplossingen uit te leggen aan de klant kiezen wij voor telefonisch contact. Via de telefoon kun je makkelijker overleggen en krijgt de klant een duidelijk antwoord waardoor hij het de volgende keer ook zelf op kan lossen.
Wat breng jij mee?
Wat wij bieden
Locatie: Houten | Hybride Werkuren: 32 uur | 40 uur p/week Ervaringsniveau: Junior | Medior | Senior Opleidingsniveau: HBO | MBO | WO Vakgebied: Support
Functie: | salesforce support consultant |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met MySolution via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.