Vacature Ondersteuner

Ondersteuner in Diemen

Wij zoeken een ondersteuner voor een nieuw bestuurslid!

Het team Bestuursondersteuning zoekt een nieuwe collega! Ben jij een mensgerichte ondersteuner en heb jij ervaring met secretarieel werk op bestuurlijk niveau? Wil jij eraan bijdragen dat iedereen in Nederland toegang heeft tot goede passende zorg, nu en in de toekomst? Dan maken wij graag kennis met je.

Wij bieden jou

  • Een maatschappelijk waardevolle functie voor 36 uur per week met een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Als het je bevalt bij het Zorginstituut en je naar tevredenheid functioneert, dan krijg je daarna een vast dienstverband.
  • Een salaris tussen € 2.734,10 en € 3.529,72 bruto per maand (schaal 7 CAO Rijk) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van werkervaring en opleiding. Per 1 juli 2024 wordt het salaris verhoogd met 8,5%.
  • Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans, 28 vakantiedagen, aantrekkelijke verlofregelingen en een ABP-pensioenvoorziening.
  • Hybride werken, waarbij ons werk leidend is. Daarbinnen heb je de ruimte om te kiezen waar en wanneer jij je werk doet. Hierover ga je in gesprek met jouw team.
  • Een goede thuiswerkinrichting.

Over het team

Het team Bestuursondersteuning is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Raad van Bestuur (RvB), van A tot Z. We zijn in alle facetten betrokken: strategisch, tactisch en operationeel. Maar ook zorgen we voor adequate besluitvorming en besturing binnen het Zorginstituut, een goede relatie met stakeholders en versterken we de strategische advisering van de RvB. Daarvoor zorgen we onder meer voor goede archivering, schakelen we onze chauffeur tijdig in wanneer dat nodig is en voorzien we de RvB gevraagd en ongevraagd van advies. Wat ons werk zo uitdagend maakt? Geen dag is hetzelfde. We zijn op de hoogte van alles wat speelt, binnen de organisatie én daarbuiten. Het team is dan ook betrokken, hardwerkend, verbindend en mensgericht.

Wat ga je doen?

Als bestuursondersteuner start je bijvoorbeeld je dag met een overleg met de bestuurder over de agenda van die week: hoe ziet de week eruit en wat heeft prioriteit. Vervolgens heb je contact met het secretariaat van Zorgverzekeraars Nederland of het Ministerie om een bestuurlijk overleg te plannen. Daarna ga je samen met een collega aan de slag met de voorbereiding van de besluitvorming van de RvB en verwerk je alle uitnodigingen, brieven en ingekomen stukken. Ook bereid je vergaderingen van verschillende overleggen voor door zorg te dragen voor een goede agenda en bijbehorende stukken. Tussendoor kan je gebeld worden met verzoeken voor afspraken en vragen. Je werkt afwisselend op kantoor en thuis. Op de maandag lunch je samen met je collega's en praten we bij over alles wat er speelt binnen het team.

Jouw profiel

Wij vragen van jou:

  • Minimaal een afgeronde mbo opleiding, zoals officemanagement
  • Minimaal 2-5 jaar ervaring binnen het complexe stakeholdersveld op directieniveau
  • Minimaal 2-5 jaar aantoonbare ervaring met administratief en secretarieel werk
  • Je toont eigenaarschap: je neemt verantwoordelijkheid voor de uitvoering van het werk van begin tot eind
  • Je kunt plannen en organiseren: je zorgt ervoor dat de benodigde mensen en middelen op het juiste moment beschikbaar zijn
  • Je werkt accuraat: je houdt overzicht en werkt precies en zorgvuldig in agendabeheer een dossiervorming
  • Je werkt mensgericht: je zoekt samen met de bestuurder naar de best passende oplossing en reageert snel en correct in contact intern en extern.

Ervaring op bestuurlijk niveau is een pré

  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,37% van je salaris, dat het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering bevat. Het IKB kun je naar eigen wens laten uitbetalen, omzetten in verlofuren of besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals een fiets voor woon-werkverkeer, bedrijfsfitness of een werk gerelateerde opleiding.
  • De mogelijkheid om compensatie-uren op te bouwen. Hiermee kan je de uren die je wekelijks meer maakt flexibel inzetten als verlofuren op een ander moment.
  • Een laptop en telefoon.
  • Een vergoeding van reiskosten (of een thuiswerkvergoeding) conform CAO Rijk.
  • Toegang tot een breed aanbod van online trainingen voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • En meer mogelijkheden die je mag verwachten van een goede werkgever.

Word jij onze nieuwe bestuursondersteuner? Leuk! Deze vacature staat open tot we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Tussentijds vinden de gesprekken plaats. Daarnaast stellen we je drie vragen. De antwoorden op deze vragen zien we als jouw motivatie(brief). Wij hechten waarde aan een diverse en inclusieve organisatie en willen op deze manier zo objectief mogelijk selecteren.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Vivolo, adviseur Bestuursondersteuning ). Neem voor vragen over de sollicitatieprocedure contact op met Wouter Neuhaus, corporate recruiter ).

Over Zorginstituut Nederland

Wij zoeken regelmatig bevlogen mensen die een bijdrage aan ons werk willen leveren, want de opgave voor de toekomst is groot: we worden ouder, er is minder zorgpersoneel, er komen steeds meer dure medicijnen en er wordt een groter beroep gedaan op de langdurige zorg. Dat vraagt om scherpe en ingewikkelde keuzes. Het Zorginstituut is een zelfstandig bestuursorgaan en geeft over deze onderwerpen advies aan de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Onze belangrijkste taak is het samenstellen van het basispakket van de zorgverzekering. Dit doen we voor én namens iedereen in Nederland. Zodat we allemaal - jong of oud, arm of rijk, gezond of ziek - goede zorg kunnen krijgen wanneer we die nodig hebben.

Wij hebben veel contact met de wereld om ons heen. Van zorgaanbieders, zorgverzekeraars en zorgprofessionals tot wetenschappers, patiëntenorganisaties en apothekers. We zijn sterk in beweging en volgen een duidelijke strategische koers. Er werken ruim 500 mensen vanuit huis én op ons mooie kantoor in Diemen.

Diverse en inclusieve organisatiecultuur

De kernwaarden van het Zorginstituut zijn doortastend, omgevingsbewust en betrouwbaar. Wij werken continu aan een organisatiecultuur waarin diversiteit, inclusiviteit en gelijkwaardigheid centraal staan, een omgeving waarin iedereen zichzelf mag en kan zijn.

Nieuwsgierig? Ga naar onze website voor meer informatie: www.zorginstituutnederland.nl/over-ons/werken-bij-het-zorginstituut

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs

DienstverbandBepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijdOmvang functieFulltimeSalarisEen salaris tussen de € 2.734,10 en € 3.529,72 bruto per maand (schaal 7 CAO Rijk)Aantal posities1Uren36PlaatsDiemen

Functie:ondersteuner
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2734 – 3529
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Lagardère Travel Retail via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures westland
  2. Ondersteuner Lagardère Travel Retail 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures