Vacature Key Account Assistent

Key Account Assistent in Uden

Ben jij de brug tussen de klant, het inkoop- en verkoopteam. Beschik jij over een helikopterview en weet jij diverse stakeholders je juiste richting op te sturen? Dan ben jij de Key Account Assistant die wij in omgeving Uden zoeken! Solliciteer nu en dan spreken we elkaar binnenkort!

Functie omschrijving

Is de meubelbranche iets voor jou? Als Key Account Assistant werk je samen met het sales management om de groei en winstgevendheid van key accounts van het bedrijf te maximaliseren. Je assisteert het verkoopteam bij het onderhouden en beheren van klantrelaties, identificeert mogelijkheden voor upselling en cross-selling en draagt bij aan de planning en implementatie van verkoopstrategieën. Je coördineert met andere afdelingen zoals marketing, verkoop, productmanagement en financiën om te zorgen dat aan de eisen van de klant wordt voldaan. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bijwonen van beurzen, het assisteren bij onderhandelingen en het opvolgen van leveringen en bestellingen. Verder coördineer je projecten en houd je klantgegevens en verkoopactiviteiten bij in het CRM-systeem van het bedrijf.

 

Functie-eisen

Naast dat je een chte teamplayer bent, beschik je over de onderstaande omschrijving:

  • een afgeronde commercile opleiding;
  • meer dan 3 jaar ervaring in een soort gelijke functie;
  • spreekt de Nederlandse & Duitse taal, is je Duits wat roestig maar ben je bereid om dit weer verder op te gaan pakken? Dan nodig ik je van harte uit om te solliciteren;
  • uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden;
  • sterke organisatorische time management vaardigheden.

Organisatie

Het is een enthousiaste meubelfabrikant met nationale- en internationale contacten. Vanuit onder andere de eigen fabriek in Polen vinden de stijlvolle meubelen van hoge kwaliteit hun eigen weg door heel Europa via meer dan 1.600 verkooppunten.

Arbeidsvoorwaarden

De functie biedt de mogelijkheid om in een dynamische omgeving te werken en nauw samen te werken met klanten en interne teams. Daarnaast mag je rekenen op:

  • een fulltime baan voor de lange termijn;
  • een goed salaris wat erg afhankelijk is van jouw kennis en ervaring (2800 - 4000);
  • uitdaging met verantwoordelijkheid;
  • zelfontplooiing en afwisseling binnen de functie;
  • pensioenopbouw en stabiele toekomstmogelijkheden;
  • een platte organisatie, informele werksfeer met fijne collegas en lekkere koffie of thee;
  • werken met kwalitatief hoogwaardige meubels.

Cultuur

De cultuur omschrijft zich al prettig en professioneel. Een werkplek waar mensen op hun gemak zijn en elke dag met elkaar werken aan een betere organisatie!



Functie:sales- en marketingmanager
Startdatum:24-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Personato via s.stijweg@personato.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://personato.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westland
  2. Key Account Assistent Personato 24-11-2023

Bekijk ook andere vacatures