Vacature omschrijving
Misschien is de vraag meer: “Wat ga je niet doen?”. Als intern begeleider ben jij de spin in het web binnen de school. In deze rol ben je medeverantwoordelijk voor de leerlingenzorg in de groepen 4 tot en met 8. Je ondersteunt de teamleden, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat elke leerling optimaal kan leren en je ondersteunt het management bij het actueel houden van de zorgcyclus en bij het inzetten van passende vernieuwingen.
Dit vraagt om een communicatieve en proactieve houding. Jij bent intern in overleg met het multidisciplinaire team en treedt daarnaast op als contactpersoon voor externe (zorg)partijen. Jij bewaart het overzicht, kan jouw keuzes goed uitleggen en verantwoorden en zorgt dat iedereen op de hoogte is van recente ontwikkelingen van leerlingen, de school en het onderwijs in het algemeen. Je coacht leerkrachten, waarin je probleemoplossend en/of adviserend het gesprek aangaat.
Daarnaast ben je betrokken bij zowel de instroom als uitstroom van leerlingen en geef je advies over eventuele vervolgstappen. Je bent, in samenwerking met de teamleden, het aanspreekpunt van ouders en van de samenwerkingsverbanden.
Wat bieden wij
Kennis staat bij ons centraal. Iedere dag opnieuw zetten onze professionals zich in voor het gezamenlijk doel. Auris biedt ruimte voor elke professional met zijn eigen expertise. Dit maakt de werkomgeving van Auris dynamisch, leerzaam en uitdagend. Een werkomgeving waarin jij als professional continue in ontwikkeling bent.
Een goede start van jouw loopbaan bij Auris vinden wij belangrijk. Daarom krijg jij, voordat je aan de slag gaat in je team, een intensief inwerkprogramma aangeboden als onderdeel van onboarding. Op een mooie, externe locatie leer jij in twee dagen nieuwe collega’s kennen, krijg je een aantal praktijkgerichte/ervaringscursussen en nemen wij jou mee in onze doelgroep en Auris als expertise organisatie.
Uitdagend werk verdient natuurlijk ook waardering, daarom biedt Auris:
Functie-eisen
Jij herkent jezelf in de woorden besluitvaardig, initiatiefrijk, tactvol, zelfstandig, communicatief en gestructureerd. Daarnaast neem jij mee:
Ben jij enthousiast geworden
Dan maken wij graag kennis met jou. Je kunt via onderstaande knop solliciteren. Je kunt reageren tot en met 23 december aanstaande. De gesprekken vinden doorlopend plaats. Als je inhoudelijke vragen hebt, kun je terecht bij Gemma Beij, teamleider, via 06-42528628 of g.beij@auris.nl.
Omschrijving van Auris De Weerklank Leiden
Auris De Weerklank is een christelijke school voor leerlingen in de leeftijd tussen de 3 en 13 jaar. Wij verzorgen onderwijs aan leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) en aan slechthorende leerlingen. Leerlingen met een TOS hebben bijvoorbeeld grote moeite met spreken, met woorden onthouden en begrijpen of met duidelijk maken wat ze bedoelen. Auris De Weerklank verzorgt ook onderwijs aan leerlingen met een communicatieve beperking die veroorzaakt wordt door een stoornis in het autisme spectrum (ASS). Auris De Weerklank heeft twee vestigingen, één in Leiden en één in Alphen aan den Rijn.
Auris De Weerklank is onderdeel van de Koninklijke Auris Groep, de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal.Scroll naar vacatures
Functie: | Intern begeleider |
Startdatum: | 24-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 0 – 5862 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Auris De Weerklank via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.