Vacature Hoofd Administratie

Hoofd Administratie in Roermond

Heb jij altijd al aan het roer van de financile afdeling willen staan? Heb jij leidinggevende kwaliteiten en wil jij de verantwoordelijkheid voor het hele reilen en zeilen van de financile afdeling dragen? Dan heeftNORRES|Baggerman in Roermond een mooie uitdaging voor jou!

Functie omschrijving

Als Hoofd Administratie zorg je ervoor dat alle financiële processen van NORRES|Baggerman vlekkeloos verlopen en stuur jij twee financieel medewerkers aan. Naast dat jij verantwoordelijk bent voor het reilen en zeilen van de financiële afdeling, lever jij analyses en rapportages bij het management.

Jij hoeft je in deze functie zeker niet te gaan vervelen want je hebt een veelzijdig takenpakket! Zo ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • het verzorgen van een zo goed mogelijke inrichting van de administratie en administratieve processen;
  • het adviseren van de organisatie bij financieel-administratieve vragen of problemen;
  • de financiële administratie (o.a. crediteuren, debiteuren en grootboek);
  • het analyseren en evalueren van werkprocessen en het doen van verbetervoorstellen t.b.v. proceskwaliteitsverbetering;
  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden en opmaken van deelnemingen binnen de Baggerman Group en het maandelijks rapporteren aan onze moedermaatschappij NORRES;
  • Jij maakt maandelijks de btw aangiftes (Instrastat, CBS etc.);
  • HR gerelateerde aspecten, waaronder coördinatie van salarismutaties (de salarisadministratie zelf is uitbesteed), verwerking van salarisadministratie in de financiële administratie, coördinatie van ziektemeldingen etc;
  • aanspreekpunt voor de leiding van de onderneming en het onderhouden van de relaties met externe partijen, zoals de belastingdienst, accountant, externe salarisverwerker, bank, pensioenverzekeraar, assurantietussenpersoon, ziekteverzuimbegeleider.

Functie-eisen

Om als Hoofd Administratie bij NORRES|Baggerman aan de slag te gaan, wordt het volgende van je verwacht:

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en je brengt relevante werkervaring opgedaan op financieel gebied;
  • Tijdens de ervaring die je hebt opgedaan hebt je je leidinggevende capaciteiten ontwikkeld en jouw leiderschapsstijl is mensgericht;
  • Bezit jij kennis van Navision, dan heb jij een streepje voor!
  • Je hebt een gevoel voor cijfers en een sterk analytisch vermogen;
  • Jouw omgeving zou jou omschrijven als energiek en ondernemend;
  • Jij bent pragmatisch ingesteld en weet goed om te gaan met deadlines;
  • Open, eerlijke en directe communicatie zijn belangrijk voor jou;
  • Engelse taal is voor jou geen probleem, spreek je ook nog eens een goed woordje Duits? Dan is dit meer dan welkom!

Organisatie

Al méér dan 70 jaar een begrip in de internationale markt voor rubber- en kunststofslangen, koppelingen en toebehoren. Dat is NORRES|Baggerman! Een ambitieus bedrijf, met in Roermond een distributiecentrum van meer dan 10.000m2 en in Gelsenkirchen een distributiecentrum van meer dan 12.000m2 heeft staan. Vanuit deze logistieke knooppunten worden alle voorradige producten binnen 24 uur geleverd aan de partners in de Benelux en Duitsland. NORRES|Baggerman heeft ook nog vestigingen in Italië, Zwitserland, Hongarije, Roemenië, Frankrijk, Groot-Brittannië, Zweden, Polen, Tsjechië, Verenigde Staten en China. Wat NORRES|Baggerman uniek maakt, is dat ze een zeer groot aantal producten op voorraad hebben en ze mede op deze manier kunnen uitblinken op het gebied van service.

Arbeidsvoorwaarden

Naast de familiare sfeer bij Baggerman krijg je een marktconform salaris (afhankelijk van je ervaring). Verder zijn er sterke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling, 25 tot 27 verlofdagen en natuurlijk reiskostenvergoeding.

Cultuur

De cultuur van NORRES|Baggerman laat zich het beste omschrijven als een familiebedrijf, service- en klantgericht, direct, no-nonsense, informeel en eerlijk. De medewerkers hebben vaak lange dienstverbanden en zijn veelal operationeel ingesteld, waardoor meer reactief dan proactief wordt gereageerd.



Functie:manager finance & control
Startdatum:24-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 4500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Personato via k.bouten@personato.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://personato.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westland
  2. Hoofd Administratie Personato 24-11-2023

Bekijk ook andere vacatures