Vacature
Vacature
BAG medewerker (Basisregistratie Adressen en Gebouwen)
Ben jij onze nieuwe proactieve medewerker gegevensbeheer BAG met een brede affiniteit? Vind je topografie reuze interessant en is het belangrijk voor jou dat data te allen tijde op orde is? Solliciteer dan snel!
Wij zoeken een medewerker gegevensbeheer (BAG) voor onze afdeling Bedrijfsvoering voor 24-32 uur per week.
Solliciteer
direct
Wat ga je doen??
Als medewerker gegevensbeheer BAG heb je een brede rol en voer je verschillende werkzaamheden uit. Het hoofdbestandsdeel van je functie bestaat uit zorgdragen voor kwaliteit van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Voor in- en externe collega's ben jij de vakspecialist die R alles van weet. Je zorgt ervoor dat deze op orde is en blijft. Je verwerkt bijvoorbeeld dagelijks de mutaties uit de vergunningen en de WOZ. Periodiek verwerk je ook de wijzigingen uit de BGT.
Een incidentele terugmelding pak je met voorrang op. Je interpreteert gegevens, lost problemen op en stelt verbeteringen voor. Je controleert de kwaliteit van de gegevens aan de hand van de kwaliteitslijsten van het Kadaster. Proactief voer je eigen controles uit met behulp van recent beeldmateriaal. Je komt terecht in een klein team, maar je staat in nauw contact met verschillende collega's, teams en belanghebbenden om de kwaliteit van gegevens te waarborgen.
Sta je nog aan het begin van je loopbaan?
Dan verwachten we van jou niet dat je direct alle taken uit deze functie op kunt pakken. We beschrijven hier vooral de situatie waar we met jou naar toe hopen te groeien.
Ben je dus min of meer 'beginner' op dit gebied, maar heb je wel de ambitie en relevante opleidingen gevolgd, dan krijg je bij ons alle ruimte om je via coaching en training naar het functieniveau te ontwikkelen.
Wie ben jij?
De ontwikkelingen staan bij ons niet stil. De komende jaren moeten we bijvoorbeeld de Omgevingswet verder vorm gaan geven. Dit kan zeker gevolgen hebben voor de traditionele functie van gegevensbeheerder BAG. Jij vindt het leuk om mee te gaan in deze ontwikkeling en ziet hierin kansen en uitdagingen.
Daarnaast ben je een toegankelijke collega. Je bent nauwkeurig en neemt graag zelf initiatief. Je bent leergierig, volgt de ontwikkelingen in jouw vakgebied en past deze toe in de praktijk.
Werk
Samen...
Alle verhalen
Werk
Samen...
Alle verhalen
De afbakening van panden, verblijfsobjecten en het uitrekenen van gebruiksoppervlakte is voor jou een eitje. Je beschikt over een afgeronde mbo of hbo opleiding (bijvoorbeeld vastgoed/makelaardij, bouwkunde). Ervaring met de BAG en andere basisregistraties is natuurlijk een pré.
Herken je jezelf in dit profiel dan zoeken we jou!
Wat heeft de Gemeente Rucphen jou te bieden?
De arbeidsvoorwaarden bij onze gemeente zijn beter dan je denkt!
Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
De gemeente Rucphen heeft 23.900 inwoners en is een kleinschalige gemeente in Noord-Brabant. We bestaan uit vijf dorpskernen: Rucphen, Schijf, Sprundel, St. Willebrord en Zegge. Ons moderne kantoorpand is makkelijk bereikbaar vanaf verschillende hoofdwegen tussen Roosendaal en Breda.
Samen met zo'n 160 medewerkers werken we aan zaken die belangrijk zijn voor onze inwoners, verenigingen en ondernemers. Zo houden wij ons onder andere bezig met arbeidsparticipatie, veiligheid en de woningmarkt.
Er is een hoop ruimte en flexibiliteit voor de invulling van je werkdag. Je bent regisseur van je eigen tijd, waardoor je je eigen werk-privébalans zelf kunt regelen.
Als je het leuk vindt dan kun je aansluiten bij verschillende werkgroepen om mee te denken over verschillende thema's. Zo zijn er onlangs een mountainbiketocht, kookworkshop en een sessie mindfulness georganiseerd.
Heb je vragen? Hiervoor kun je terecht bij Werner van Kalmthout, afdelingsmanager Bedrijfsvoering, of . Hij vertelt je graag meer over de functie of over onze organisatie.
Kijk ook voor onze andere vacatures op www.rucphen.nl/vacatures.
Gemeentehuis Rucphen
Binnentuin 1
4715 RW, Rucphen
www.rucphen.nl
© 2024 Gemeente Rucphen
Functie: | bag medewerker basisregistratie gebouwen |
Startdatum: | 28-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3014 – 4244 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Rucphen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Westlandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Westland via Westlandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Westlandkrant.nl.
© Westlandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.