Vacature Administatief Medewerker

Administatief Medewerker in Nieuwegein

Kersten B.V logo

  • FRIT

NL

  • FRIT

  1. Vacature | Administatief Medewerker

Als administratief medewerker speel je een cruciale rol in het team. Na een grondige inwerkperiode ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling van administratieve taken. Je onderhoudt regelmatig (informeel) contact met zowel de klanten als de toeleveranciers, zowel nationaal als internationaal.

Jouw takenpakket omvat essentiële activiteiten, zoals het:

  • controleren en verwerken van inkoopfacturen
  • klaarzetten van betalingen voor internationale transacties
  • verwerken van mutaties in het grootboek
  • beheer van debiteuren
  • verwerken van bankmutaties.

Wat we van jou verwachten:

• Mbo-werk- en denkniveau

• Je vindt plezier in het werken met cijfers, hebt oog voor details en staat bekend om je nauwkeurige aanpak, vaak binnen strakke deadlines.

• Je hebt aantoonbare ervaring in het verwerken van mutaties, zowel in Excel als in een financieel pakket op gebruikersniveau

• Het onderhouden van contact met klanten en leveranciers spreekt je aan. Daarom is een goede beheersing van de Engelse taal een must, bij voorkeur aangevuld met kennis van de Duitse taal.

• Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week


Waarom werken bij Kersten?

• Bij Kersten ben je geen nummer, maar een gewaardeerd lid van ons team en een groeiende familie.

• We bieden een marktconform salaris en een bonusregeling.

• Geniet van 24 vakantiedagen en een vakantietoeslag van 8%.

• Er is ook de mogelijkheid voor thuiswerken.


Enthousiast?

Wie en wat is Kersten?

Kersten BV is een groothandel voor decoratieve en lifestyle producten. De familie Kersten houdt van het ontwerpen en uitzoeken van woonaccessoires. De geschiedenis van het bedrijf gaat terug naar 1946. In dat jaar begon Jan Kersten senior met het in- en verkopen van fotolijstjes. Aan het roer van Kersten staat inmiddels de derde generatie. In 1995 namen de huidige eigenaren Diederik en Jan-Hidde Kersten het bedrijf officieel over van hun ouders. Kersten ontwerpt, selecteert en importeert nog steeds producten van over de hele wereld en worden winkeliers en ondernemers op alle continenten en in 72 landen bediend. De meeste omzet wordt op dit moment in Nederland en Europa behaald. Klanten zijn onder andere Tuincentra, woonwinkels, en de grote retailers.

Showroom

Galvanibaan 14
3439 MG Nieuwegein
Nederland

Functie:administatief medewerker
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met J. Kersten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures westland
  2. Administatief Medewerker J. Kersten 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures