Vacature Accountmanager Binnendienst

Accountmanager Binnendienst in Nieuwegein

Kersten B.V logo

  • FRIT

NL

  • FRIT

  1. Vacature | Accountmanager Binnendienst

Als Accountmanager Binnendienst bij Kersten, vervul je een cruciale rol binnen onze Sales-afdeling. Je ondersteunt het verkoopproces en draagt bij aan de groei en klantcontact van onze organisatie. Hier is een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:

  1. Monitoren: Dagelijks/wekelijks monitoren van het orderoverzicht om steeds inzicht te hebben in de status van lopende orders.
  2. Planning: Afstemmen met inkoop, verkoop en magazijn om de orders up-to-date te houden en zo efficiënt mogelijk en tot tevredenheid van de klant uit te leveren.
  3. Administratieve werkzaamheden: Uitwerken van offertes en opvoeren van orders en zorgen dat alle gegevens, prijzen en condities correct zijn.
  4. Optimaliseren: Bevorderen van efficiënte en effectieve wijze van werken binnen de afdeling en het rapporteren en signaleren van alle zaken die tot de verbetering van werkwijze en resultaten kunnen leiden.
  5. Verkoop: Verkopen van de collectie in de showroom of tijdens de internationale beurzen.

Wat we van jou verwachten:

• Mbo-werk- en denkniveau

• Minimaal 2 jaar ervaring als Accountmanager (Binnendienst)

• Goede kennis van MS-Office

• Uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift (een vreemde taal is een Pré)

• Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week


Waarom werken bij Kersten?

• Bij Kersten ben je geen nummer, maar een gewaardeerd lid van ons team en een groeiende familie.

• We bieden een marktconform salaris en een bonusregeling.

• Geniet van 24 vakantiedagen en een vakantietoeslag van 8%.

• Er is ook de mogelijkheid voor thuiswerken.


Enthousiast?

Wie en wat is Kersten?

Kersten BV is een groothandel voor decoratieve en lifestyle producten. De familie Kersten houdt van het ontwerpen en uitzoeken van woonaccessoires. De geschiedenis van het bedrijf gaat terug naar 1946. In dat jaar begon Jan Kersten senior met het in- en verkopen van fotolijstjes. Aan het roer van Kersten staat inmiddels de derde generatie. In 1995 namen de huidige eigenaren Diederik en Jan-Hidde Kersten het bedrijf officieel over van hun ouders. Kersten ontwerpt, selecteert en importeert nog steeds producten van over de hele wereld en worden winkeliers en ondernemers op alle continenten en in 72 landen bediend.

Functie:accountmanager binnendienst
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met J. Kersten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures westland
  2. Accountmanager Binnendienst J. Kersten 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures