Vacature 2nd Line Servicedesk Specialist

2nd Line Servicedesk Specialist in Amsterdam

We are seeking a skilled 2nd Line IT Service Desk Specialist to join our client's Support Operations team, part of the Workplace Services within a dynamic organization. Your role involves efficiently handling incident registration, analysis, follow-up, and resolution using Topdesk.

Description

  • Receive, analyze, and manage incidents, requests, and service inquiries from internal end-users.
  • Process device setup, issuance, retrieval, and maintain up-to-date knowledge systems and manuals.
  • Support colleagues in application usage and device operations, either remotely, at the service desk, or on-site.
  • Collaborate with IT specialists and external vendors, contributing to continuous process improvement


Functie:2nd Line Servicedesk Specialist, 2e Lijns Servicedesk Specialist
Startdatum:22-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2800 – 3456
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Page Personnel via onbekend of 31205789442. Of bezoek hun website http://www.pagepersonnel.nl.

Deel de vacature:

Redactie Westlandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westlandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westland
  2. 2nd Line Servicedesk Specialist Page Personnel 22-11-2023

Bekijk ook andere vacatures